Jumaat, 12 April 2013

Makluman : Urusan Pemangkuan Hakiki Bidang Umum/Teknikal/Pendidikan Islam


Pengetua/Guru Besar,
Tuan/Puan,

Dengan segala hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.

2.    Adalah dimaklumkan bahawa Urusan Pemangkuan Hakiki Bidang Umum/Teknikal/Pendidikan Islam telah dimuatnaik melalui Sistem ePangkat. Jika terdapat mana - mana pegawai yang berminat dan berkelayakan boleh membuat permohonan melalui Sistem ePangkat melalui website www.moe.gov.my/epangkat<http://www.moe.gov.my/epangkat>. Sebarang permohonan melalui luar talian tidak dipertimbangkan.

3.      Tuan/ puan juga dipohon supaya dapat memanjangkan pemakluman ini kepada semua guru di bawah seliaan masing - masing dan mengikut setiap ketetapan yang telah dibuat. Tuan/ puan juga yang berminat untuk membuat memohon adalah diingatkan agar mengemaskini setiap maklumat yang dikehendaki agar permohonan yang dipanjangkan dapat diproses dengan jayanya. Panduan semakan maklumat dan iklan permohonan kenaikan pangkat ada terpapar di website sistem epangkat untuk makluman dan tindakan tuan/ puan selanjutnya.

4.        Kerjasama tuan/ puan dalam perkara ini didahului dengan setinggi - tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih.

Sekian.

Saya yang menurut perintah

Rohaiza Binti Mamat
Pegawai Eksekutif Kanan
Unit Naik Pangkat
Sektor Khidmat Pengurusan dan Pembangunan
Jabatan Pelajaran Selangor

Sumber : btpnsel

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...